Для батьків
Для батьків
Розклад дзвінків:
1-й урок 8.30 – 9.05
2–й урок 9.25 – 10.00
3–й урок 10.30 – 11.05
4-й урок 11.35 – 12.10
5-й урок 12.30 – 13.05
Зразок записки
Шановна ____________________________________________________!
( ім я та по батькові класного керівника)
Мій (моя) син (донька) _____________________, учень(-иця) … класу
був (була) відсутній (-я) ___________ на уроках за сімейними обставинами (інша причина).
(дата)
________________ _________________ __________________
(дата) (підпис) (ім я, прізвище)
Для тих хто йде в 1 клас
У пункті 1.4 Постанови Головного державного санітарного лікаря України від 29 липня 2009 р. № 20 наголошено: «Не допускати прийом до школи дітей, молодше 5 років 8 місяців».
Згідно з Законом України «Про дошкільну освіту» право на перебування у дошкільних навчальних закладах гарантовано дітям віком до шести (семи) років.
Для прийому до першого класу батьки або особи, які їх замінюють, надають такі документи:
- заява на ім’я директора школи;
- копія свідоцтва про народження;
- медична картка встановленого зразка.
Інших документів для зарахування дитини до 1 класу не передбачено чинним законодавством.
Наказ про зарахування дитини до 1 класу загальноосвітнього навчального закладу видає директор на основі поданих документів, як правило, до початку навчального року.
Навчання першокласників здійснюється за семестровою структурою.
Навчально-виховний процес у першому класі здійснюється за груповою (класно-урочною), індивідуальною формою навчання.
Навчальні досягнення учнів 1-х класів оцінюються вербально.
Відповідно до Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу (ДСанПіН 5.5.2.008-01):
П. 9.12. Наповнюваність 1-х класів не повинна перевищувати 30 учнів.
П. 9.10. Початок занять у загальноосвітніх навчальних закладах повинен бути не раніше 8 години.Учні 1-х класів навчаються лише у першу зміну.
П. 9.4. Тривалість уроків у перших класах загальноосвітніх навчальних закладах становить 35 хвилин.
П. 9.5. Розклад уроків повинен враховувати оптимальне співвідношення навчального навантаження протягом тижня, а також правильне чергування протягом дня і тижня предметів природничо-математичного і гуманітарного циклів з уроками музики, образотворчого мистецтва, трудового навчання та основ здоров'я і фізичної культури.
П. 9.6. Робочий тиждень передбачає для учнів першого класу протягом навчального року додатковий розвантажувальний день - четвер, у розклад якого не вводяться предмети, що потребують значного розумового напруження (математика, мови).
П. 9.7.Тривалість перерв між уроками для учнів першого класу має бути не меншою 10-15-ти хвилин. Тривалість великої перерви після другого уроку — не менше 30-ти хвилин, або двох малих перерв по 20 хвилин після другого і третього уроків. На великих перервах організовується харчування, активний відпочинок учнів.
П. 9.8. Для профілактики стомлюваності, порушення статури, зору учнів початкових класів на уроках письма, мови, читання, математики тощо через кожні 15 хвилин уроку проводиться фізкультхвилинка та гімнастика для очей.
П. 9.9. У першому класі домашні завдання не задаються.
П. 9.18. У загальноосвітніх навчальних закладах, де організовано навчання учнів перших класів, повинні бути обладнані приміщення, у тому числі класна та ігрова кімнати, а також кімната для відпочинку як мінімум на паралель класів.
П. 9.19. Учні зараховуються до групи продовженого дня за згодою (заявою) батьків або осіб, які їх замінюють. На підставі заяви батьків (осіб, які їх замінюють) дозволяється відпускати дітей у зручний для батьків час.
Для першокласників, які відвідують групи продовженого дня, необхідно організувати щоденний 1,5-годинний денний відпочинок (сон).
Прогулянка для школярів повинна бути не меншою ніж 1,5 години протягом дня.
Підручники та навчальні посібники учнів першого класу рекомендується зберігати у класі.
Що повинна знати дитина, яка йде в 1 клас
-знати своє прізвище, ім'я та по батькові; як звуть батьків, ким вони працюють, домашню адресу і телефон
- знати, в якому місті/країні він живе, і вміти назвати інші знайомі йому країни світу
- назвати дитинчат коня, корови, вівці, кози, собаки, кішки, свині, ведмедиці, лисиці, вовчиці, білки, їжачихи, курки, качки, гуски...
- знати, що овочі ростуть в полі або на городі, а фрукти в саду
- навести приклади фруктів і ягід, які ростуть на кущах, і які ростуть на деревах
- назвати кімнатні рослини
- який транспорт називають повітряним, морським, наземним, підземним і підводним
- показати ліве око, праве вухо, ліве коліно, правий лікоть
- доторкнутися лівою рукою до правого вуха, правою рукою до лівого коліна
- які професії знає
- які предмети в кімнаті схожі на кулю, трикутник, квадрат, коло
- які предмети відносяться до меблів, посуду, одягу, фруктів, овочів, взуття
- орієнтуватися в часі, знати час доби, пори року, їх послідовність, скільки місяців у році, днів у місяці, днів у тижні, годин в дні, знати дні тижня
- мати уявлення про природні та погодні явища
- знати основні кольори
- знати основні правила дорожнього руху та дорожні знаки
- знати свята
- вміти розповісти, чим він любить займатися
- найголовніше: відповісти на запитання "Навіщо ти йдеш до школи?"
Дитина, що вступає до школи має:
• запам'ятовувати 7 з 10ти слів на слух;
• запам'ятовувати 5 чисел підряд;
• запам'ятовувати 6-8 картинок протягом 1-2 хв.;
• уміти розказати на пам'ять декілька віршів;
• уміти переказувати казки та розповіді;
• уміти порівнювати два зображення по пам'яті;
• домальовувати незакінчене зображення, доповнивши його деталями;
• самостійно скласти не велику казку чи історію на задану тему.
Дуже важливо щоб дитина котра йде до 1-го класу вже були певні навички з математики, а саме ваша дитина має:
1. Лічити предмети, розташовані хаотично, по колу, лічити групами (парами, трійками, п'ятірками), називати числа по порядку від будь-якого числа (у межах 10 зліва — направо або справа — наліво); виконувати дії додавання і віднімання, розв'язувати арифметичні задачі і приклади, користуючись картками з цифрами і знаками (в межах 10).
2. Позначати кількість відповідною цифрою.
3. Знати склад числа, у межах п'яти.
4. Порівнювати числа, встановлювати рівність з нерівності; формувати поняття про пару.
5. Ділити предмети, геометричні фігури на 2, 4 рівні частини, порівнювати ціле і частини, знаходити частину від цілого.
6. Визначати рівність і нерівність предметів незалежно від їх зовнішнього вигляду.
7. Групувати та класифікувати предмети.
8. Уміти порівнювати предмети за довжиною, шириною, висотою, товщиною.
9. Знати що геометричні фігури можна умовно поділити на дві групи:
a) площинні (круг, квадрат, прямокутник, чотирикутник)
б) об'ємні (куб, куля, циліндр).
10. Визначати форму предметів за допомогою геометричної фігури як еталона (м'яч, кавун — схожі на кулю, хустинка — на трикутник і т.д.).
11. Орієнтуватися в просторі відносно себе та інших об'єктів; визначати словом розміщення предметів відносно себе та положення предметів відносно один одного, напрям за допомогою плану-схеми.
12. Послідовно називати дні тижня, знати, який день був учора, який сьогодні, який буде завтра.
13. Диференціювати поняття: зараз, згодом, раніше, пізніше.
14. Розуміти відношення між числами і цифрами до 10, правильно використовувати знаки плюс (+), мінус (-), дорівнює (=).
15. Знати загальноприйняті міри вимірювання; сантиметр, метр, літр, кілограм.
16. Розрізняти розташування предметів у просторі (зверху, знизу, ліворуч, праворуч, попереду, посередині, позаду). Користуватись планом-схемою. Орієнтуватися на аркуші паперу, сторінці зошита, книги.
17. Знати одиниці часу: в тижні сім днів, у місяці — чотири тижні, у році — 12 місяців.
18. Вміти за календарем визначати місяць, число, день.
19. Визначати час за допомогою годинника з точністю до півгодини.
Коментарі
Дописати коментар